Många bollar i luften ..

.. Hos De Lilla Hjärtat är det fullt upp. Mycket privat med inskolning hos dagmamma, eventuell flytt och lite jobb på det. Målandet låg lite på is efter jul men nu är det i full fart igen, ska måla mina älskade kabeltrummor nu. Har väl 7 stycken beställda så det är bara att ligga i. Älskar verkligen dom borden, har ett själv som har följt med ett bra tag nu. På allt detta målande har jag även en tävling på facebook där man kan vinna en tavla. Kika in och delta vetja. Klicka HÄR eller på bilden nedan så kommer du direkt till tävlingen.

Kommentarer
Postat av: MIA

HEEEEJ! :) säljer du fortfarande kabeltrummor? :)

2012-09-06 @ 12:52:11
Postat av: Emilie

Hej. Jag måste bara fråga. Jag håller på att göra kabeltrumsbord till mig själv och jag undrar hur stor den kabeltrumman är som du har här vid soffan, med ett rep runt kanten. Vad är det för höjd och diameter på den?
mvh emilie

2013-06-26 @ 23:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0