Priser

Så mina vänner nu när marknaden är klar så ska jag börja lägga upp produkter och även prismärka saker här på bloggen, har fått lite frågor om de och de är ju självklart!
En del saker finns de ju bara ett exemplar utav och andra kan jag göra på beställning.
Vi börjar dagen med denna stol jag har 4 st (med denna på bilden) och antingen så väljer du en egen text eller så textar jag något - Du väljer och jag skapar!
Denna kostar 350:- och då har du en unik stol som drar blickarna till sig.
När stolen är färdig kommer det även att sitta ett litet trähjärta med ett fint spetsband så som på stolen ovanför.
Intresserad? Lämna en kommentar här eller maila på - [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0